Проект „Наша читанка в малюнках”
Тип проекту
Творчий, прикладний, класний, виставковий, міжпредметний (читання, образотворче
мистецтво), довготривалий.
Мета і
завдання проекту
Виділяти
головну змістову лінію прочитаного твору; створювати художні образи; розвивати
уяву та художнє мислення учнів;
втілювати творчий задум у результат (продукт); вибирати та правильно користуватися відповідним
художнім приладдям; естетично оформляти результати своєї роботи; презентувати результати своєї діяльності;
оцінювати, коригувати власну діяльність.
Мотивація творчої діяльності
Ніщо краще не
розвиває в нас безпомилкове почуття, як все те прекрасне, що бачимо і чуємо з
дитячих років.
(Віланд)
Образотворче
мистецтво – це компроміс між тим, що ми бачимо, і тим, що ми знаємо.
(Беренсон)
Кого б не
взялася зображати людина, вона завжди грає разом з тим і саму себе.
(Монтень)
Всі мистецтва
служать найбільшому – мистецтву жити на землі.
(Брехт)
Спілкування з літературою, як мистецтвом слова,
задовольняє природну потребу дитини в емоційних переживаннях, створює
передумови для самовираження особистості. Усвідомлення ролі слова як засобу
створення художнього образу дає змогу повніше відтворити в уяві картини життя,
сприяє розвитку здатності емоційно реагувати, виявляти і усвідомлювати свої
почуття, опановувати вміння добирати і використовувати адекватні мовленнєві
засоби.
Тривалість проекту
Протягом року.
Механізм реалізації
проекту
Постановка проблеми.
Визначення теми, мети і завдань проекту.
Ознайомлення учнів зі змістом проекту та етапами його реалізації.
Підготовча робота на уроках.
Творча робота учнів на власний вибір.
Оформлення змінних виставок протягом року.
Презентація проекту в кінці навчального року.
Напрями реалізації
проекту
Ø Вдосконалення вміння аналізувати прочитане.
Ø Визначення основної думки та мети прочитаного.
Ø Створення ілюстрації та художніх образів.
Ø Розвиток уяви, образного мислення та творчих здібностей.
Ø Формування уміння працювати самостійно.
Ø Формування вміння оцінювати та коригувати власну діяльність.
Завдання для учнів
v
Проаналізувати прочитаний
художній твір.
v
Визначити мету.
v
Підібрати оптимальні засоби
для створення ілюстрації.
v
Створити ілюстрацію, яка б
найкраще відобразила основну думку твору.
Матеріали для учнів
v
Підручник або посібник з
текстом твору.
v
Матеріали необхідні для
створення ілюстрацій.
Уміння необхідні учням
v
осмислено читати художній
твір;
v
визначати головну думку
прочитаного;
v
уявляти те, про що читав;
v
правильно добирати і
використовувати художнє приладдя;
v
створювати власний
ілюстративний матеріал;
v
збирати і оформляти гербарний
матеріал;
v
естетично оформляти свою
роботу;
v
працювати самостійно;
v
презентувати результати своєї
роботи;
v
комунікативні;
v
оцінювати і коригувати власну
працю.
Матеріали для
вчителя
v
підручник і посібник з текстом
твору;
v
зразки творчих робіт;
v
місце в класній кімнаті для
оформлення змінної виставки дитячих робіт.
Результати
діяльності
Збірка творчих робіт „Наша читанка в малюнках” .
Комментариев нет:
Отправить комментарий