понедельник, 18 мая 2015 г.

Проект „Наша читанка в малюнках”
Тип проекту
Творчий, прикладний, класний, виставковий,  міжпредметний (читання, образотворче мистецтво), довготривалий.  

Мета і завдання проекту
Виділяти головну змістову лінію прочитаного твору; створювати художні образи; розвивати уяву та художнє мислення учнів;  втілювати творчий задум у результат (продукт); вибирати  та правильно користуватися відповідним художнім приладдям; естетично оформляти результати своєї роботи;  презентувати результати своєї діяльності; оцінювати, коригувати власну діяльність.

Мотивація творчої діяльності
Ніщо краще не розвиває в нас безпомилкове почуття, як все те прекрасне, що бачимо і чуємо з дитячих років.
 (Віланд)
Образотворче мистецтво – це компроміс між тим, що ми бачимо, і тим, що ми знаємо.
(Беренсон)
Кого б не взялася зображати людина, вона завжди грає разом з тим і саму себе.
(Монтень)
Всі мистецтва служать найбільшому – мистецтву жити на землі.
(Брехт)
Спілкування з літературою, як мистецтвом слова, задовольняє природну потребу дитини в емоційних переживаннях, створює передумови для самовираження особистості. Усвідомлення ролі слова як засобу створення художнього образу дає змогу повніше відтворити в уяві картини життя, сприяє розвитку здатності емоційно реагувати, виявляти і усвідомлювати свої почуття, опановувати вміння добирати і використовувати адекватні мовленнєві засоби.

Тривалість проекту
        Протягом року.

Механізм реалізації проекту
*    Постановка проблеми.
*    Визначення теми, мети і завдань проекту.
*    Ознайомлення учнів зі змістом проекту та етапами його реалізації.
*    Підготовча робота на уроках.
*    Творча робота учнів на власний вибір.
*    Оформлення змінних виставок протягом року.
*    Презентація проекту в кінці навчального року.


Напрями реалізації проекту

Ø    Вдосконалення вміння аналізувати прочитане.
Ø    Визначення основної думки та мети прочитаного.
Ø    Створення ілюстрації та художніх образів.
Ø    Розвиток уяви, образного мислення та творчих здібностей.
Ø    Формування уміння працювати самостійно.
Ø    Формування вміння оцінювати та коригувати власну діяльність.

Завдання для учнів
v Проаналізувати прочитаний художній твір.
v Визначити мету.
v Підібрати оптимальні засоби для створення ілюстрації.
v Створити ілюстрацію, яка б найкраще відобразила основну думку твору.

Матеріали для учнів
v Підручник або посібник з текстом твору.
v Матеріали необхідні для створення ілюстрацій.


Уміння необхідні учням
v осмислено читати художній твір;
v визначати головну думку прочитаного;
v уявляти те, про що читав;
v правильно добирати і використовувати художнє приладдя;
v створювати власний ілюстративний матеріал;
v збирати і оформляти гербарний матеріал;
v естетично оформляти свою роботу;
v працювати самостійно;
v презентувати результати своєї роботи;
v комунікативні;
v оцінювати і коригувати власну працю.

Матеріали для вчителя
v підручник і посібник з текстом твору;
v зразки творчих робіт;
v місце в класній кімнаті для оформлення змінної виставки дитячих робіт.
       
Результати діяльності
Збірка творчих робіт „Наша читанка в малюнках” .

Комментариев нет:

Отправить комментарий